Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Fizetés, szállítás

I. Fizetés menete

Fizetési módok

1. Utánvét
A  megrendelt termékek vételárát, valamint a házhoz szállítás díját a vásárló a csomagküldő szolgálatnak fizeti ki.
 
2. Banki utalás
 
Webáruházunkban megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt az Autoglanz.hu Webáruház  MKB Banknál vezetett 10300002-10682083-49010017  számú bankszámlaszámára kell utalni.
Az utalás kedvezményezettje: Polovitzer Péter. Az utalás közlemény rovatába kérem a rendelés azonosító számát feltüntetni.
A megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek postázásra.
 
 
II. A termék átvétele

1. Házhozszállítás futárszolgálattal

A Webáruházban megrendelt termékek házhozszállítását a FoxPost futárszolgálat és a Magyar Posta végzi. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem áll módunkban elfogadni!

Házhozszállítás díja:

FoxPost csomagutomatába rendelés: 1.200 Ft

FoxPost házhoz szállítás: 1.900 Ft

Házhoz szállítás Postával: 2.500 Ft

20.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes

Szállítási feltételek, határidők:

  A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 2-5 munkanap) napközben, 8.00-17.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt!

 Amennyiben a rendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor a munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni és mikor várható a szállítás.

 Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a posta munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.

 Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.

  Amennyiben valamilyen okból a megrendelő illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a posta újra megkísérli a csomag kézbesítését. FONTOS! A futár csak még egyszer kísérli meg újra a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.